Pražská plynárenská uvedla po celkové rekonstrukci do provozu své Zákaznické centrum v centru města v Jungmannově ulici. Rekonstrukce trvala 5 měsíců.
Společnost se pro rozsáhlou proměnu rozhodla z několika důvodů, modernizace, technické podmínky, úpravy elektroinstalace, a především zvýšení komfortu návštěvníkům zákaznického centra. Pražská plynárenská rekonstrukcí zároveň reagovala na naplněnost zákaznického centra. Průměrná denní návštěvnost v loňském roce přesahovala 250 zákazníků. Ročně pak projde tímto zákaznickým centrem přes 60 tisíc zákazníků.
Pro veřejnost jsou v nově zrekonstruovaných prostorách k dispozici nejen komplexní služby související s dodávkou zemního plynu a elektřiny, ale i řada doplňkových služeb souvisejících například s modernizací energetického systému nebo alternativním využitím energií, které společnost rovněž nabízí.
„Velká část našich zákazníků stále upřednostňuje možnost vyřídit si své záležitosti osobně na pobočce. Právě pro ně nyní otevíráme nově zrekonstruované Zákaznické centrum v centru města. Věříme, že se nám podařilo vytvořit moderní a příjemné prostřední, kde si naši zákazníci mohou rychle vyřídit vše potřebné a kam se budou rádi vracet“, uvedl předseda představenstva Pražské plynárenské Ludvík Baleka.
Díky rekonstrukci si budou moci zákazníci vyřídit své záležitosti ve větším pohodlí. V rámci modernizace budou mít zákazníci k dispozici obrazovky pro digitální podepisování dokumentů.
„Rekonstrukci zákaznického centra vidím jako další krok ke zlepšení služeb Pražské plynárenské, podobně jako příznivá cenová politika vůči odběratelům včetně speciálních tarifů pro seniory. Vítám to také z perspektivy současného vedení radnice, protože energetická politika je jednou z oblastí našeho zvýšeného zájmu.“, uvedl primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda.
Pražská plynárenská v roce 2021 zrekonstruovala rovněž i své druhé zákaznické centrum v Michli.